Khamis, 16 Julai 2009

Salam Rindu

Waduh!! dah lama betul aku tak bukak blog ni. Macam sibuk....tapi aku rasa macam tak ada masa nak bukak. Itu baru sibukkan hal dunia...hal akhirat ?? entahlah.. Jadi..mana aku nak mulakan dulu.Kali terakhir aku mem 'blog' adalah bulan Mac 2009, ni dah bulan July, banyak betul aktiviti aku selama 5 bulan ni. Tapi tak apalah, kayuh pelan-pelan.

Ok lah, selalu aku asyik cerita kisah aku dari kecik sampai muda, tapi kali ni aku nak cerita kisah sekaranglah. Sejak aku duduk kat ANOC Cyberjaya ni boleh di katakan tiap minggu aku ada aktiviti. Daripada futsal (demam 2 hari lepas main..) ke boling, ke mancing.

Aku selalu ikut abang aku pergi main futsal kat Seremban 2 pada setiap malam selasa, tapi aku tak mainlah...jadi tukang sorak aje. Jadi hari tu ada peluang untuk main dengan Kelab TM MSC, jadi aku pun masuklah main...tumbang 2 hari. Agaknya sebab dah kategori veteranlah. Lepas ni aku tak nak main futsal lah, jadi tukang sorak aje.

Ha, tapi yang ini aku suka.... main boling. Dulu aku main untuk NS, tapi kalini untuk ANOC ajelah. Ini namanya mainan orang tua....eh bukan...orang lama. Lutut pun dah tak kuat.










Yang ni pulak aku paling suka, mancing & melancong ( bukan melencong..). Aku kalau nak pergi mesti satu famili. Abang aku suka mancing laut, aku setakat kolam aje oraitlah. Hari tu aku angkut opis aku pergi Terengganu, konon nak candat sotong tapi lain yang mari. Orang tak makan ikan layaran.....warga ANOC dah rasa daging ikan layaran. Dah tak boleh kelentong kata daging ikan tu pahit.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut